.
OGŁOSZENIE O UDZIELONYCH ODPOWIEDZIACH
W odpowiedzi na pytania przesłane w dniu 24 luty 2014r. Zamawiający udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie 1
Zwracamy się z prośbą o udzielenie informacji czy Zamawiający, ze względów proceduralnych, wyraża zgodę na przesunięcie terminu rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej na 01.05.2014 roku w ramach § 7 ust 1 Umowy? Z uwagi na fakt, iż termin składania ofert przewidziano na dzień 03 marca 2014 roku, faktyczne podpisanie umowy nastąpi najwcześniej w ostatnim dniu pierwszej dekady marca 2014 roku. Dopiero po podpisaniu umowy, udzieleniu pełnomocnictwa oraz uzyskaniu niezbędnych danych Wykonawca może przystąpić do czynności mających na celu zmianę sprzedawcy. Ponadto nie posiadamy informacji na temat okresów wypowiedzeń dotychczasowych umów, które mogą okazać się np. 1,3- miesięczne, a wtedy okres rozpoczęcia dostawy wydłuży się o czas wypowiedzenia umowy.
Zamawiający informuję, że nie wyraża zgody na przesunięcie terminu rozpoczęcia dostawy energii elektrycznej. W opinii Zamawiającego termin składania ofert nie wyklucza podpisania umowy w terminie, który pozwoli na dokonanie przez Wykonawcę stosownego zgłoszenia zmiany sprzedawcy, które umożliwi rozpoczęcie dostawy energii elektrycznej w terminie wskazanym w umowie.
Zwracamy się z prośbą o udzielenie informacji odnośnie okresu obowiązywania i trybu rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży energii elektrycznej lub umów kompleksowych dla poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej:
- do kiedy obowiązują przedmiotowe umowy,
- okres wypowiedzenia,
- czy zostały podpisane w ramach akcji promocyjnej.
Zamawiający informuję, że dotychczasowa umowa na sprzedaż energii elektrycznej obowiązuje do dnia 31 marca 2014r. Umowa nie została podpisana w ramach akcji promocyjnej.
Pytanie 3. Zwracamy się z prośbą o udzielenie informacji czy procedura zmiany sprzedawcy przeprowadzana będzie po raz pierwszy?
Zamawiający informuję, że procedura zmiany sprzedawcy nie będzie przeprowadzona po raz pierwszy. Taka informacja została zawarta w SIWZ pkt 3.2. ppkt 6)
Pytanie 4. Zwracamy się z prośbą o udzielenie informacji czy Zamawiający posiada obecnie rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii?
Zamawiający informuję, że Zamawiający posiada obecnie rozdzielnie podpisane umowy na dystrybucję i sprzedaż energii elektrycznej.
Pytanie 5. Zwracamy się z zapytaniem czy Zamawiający przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel niezwłocznie po podpisaniu umowy? Wyłoniony Wykonawca będzie potrzebował następujących danych do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy dla każdego punktu poboru:
- nazwa i adres firmy;
- opis punktu poboru;
- adres punktu poboru (miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina);
- grupa taryfowa (obecna i nowa);
- moc umowna;
- planowane roczne zużycie energii;
- numer licznika;
- Operator Systemu Dystrybucyjnego;
- nazwa dotychczasowego Sprzedawcy;
- numer aktualnie obowiązującej umowy;
- data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy;
- numer ewidencyjny PPE.
Zamawiający informuję, że Zamawiający przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Exel niezwłocznie po podpisaniu umowy.
Pytanie 6. Zwracamy się z prośbą o informację, na terenie którego Operatora Systemu Dystrybucyjnego znajdują się punkty poboru energii elektrycznej?
Zamawiający informuję, że Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest ENEA Operator Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Strzeszyńskiej 58; 60 –479 Poznań
Pytanie 7. Zwracamy się z prośbą o podanie kto jest Państwa aktualnym sprzedawcą energii elektrycznej.
Zamawiający informuję, że aktualnym sprzedawcą energii elektrycznej jest PKP ENERGETYKA Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Hożej nr 63/67; 00 – 681 Warszawa
Pytanie 8. Dotyczy § 8 ust 1-2 Umowy. Wykonawca zwraca się z prośbą o wyrażenie zgody na rezygnację z kar umownych i określenie odpowiedzialności stron jako odpowiedzialność ogólną do wysokości poniesionej szkody (straty). Prosimy o modyfikację zapisów do treści:
„Strony ponoszą wobec siebie odpowiedzialność odszkodowawczą na zasadach ogólnych do wysokości poniesionej szkody (straty).”
Zamawiający informuję, że nie wyraża zgody na rezygnację z kar umownych oraz modyfikację zapisów treści § 8 ust. 1 – 2 umowy.
Kierownik ZOMS Robert Wasik
Kwilcz, dnia 24 luty 2014r
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zakład Obsługi Mienia Samorządowego sp. z o.o.