Ogłoszenie o udzielonych odpowiedziach dot. przetargu na "Zakup energii elektrycznej"
ZOMS ZP 1/1/2015
W odpowiedzi na pytania przesłane w dniu 11 marca 2015r. dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Obsługi Mienia Samorządowego w Kwilczu, Zamawiający udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie 1
Zwracamy się z prośbą o udzielenie informacji odnośnie okresu obowiązywania i trybu rozwiązania dotychczasowej umowy sprzedaży energii elektrycznej lub umowy kompleksowej dla punktów poboru energii elektrycznej:
- do kiedy obowiązuje przedmiotowa umowa,
- okres wypowiedzenia,
- czy została podpisana w ramach akcji promocyjnej.
W drodze wyjaśnienia informujemy, że jest to informacja niezbędna do prawidłowego dokonania wypowiedzenia umów w imieniu Zamawiającego. Ponadto nadmieniamy, iż informacja ta jest istotna w związku z koniecznością oszacowania realnego terminu rozpoczęcia sprzedaży dla tych punktów.
Odpowiedź na pytanie 1
Zamawiający informuję, że obowiązująca obecnie umowa na sprzedaż energii elektrycznej została podpisana w dniu 6 marca 2014r. . Zamawiający informuje również, że posiada umowę na dostawę energii elektrycznej na czas określony tj. do dnia 31 maja 2015r. Umowa nie została podpisana w ramach akcji promocyjnej.
Pytanie 2
Zwracamy się z prośbą o podanie kto jest Państwa aktualnym sprzedawcą energii elektrycznej.
Odpowiedź na pytanie 2
Zamawiający informuję, że obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest ENEA S.A. ul. Górecka 1 ; 60 – 201 Poznań
Pytanie 3
Zwracamy się z prośbą o usunięcie bądź modyfikację zapisu § 2 ust. 2 Wzoru Umowy – Załącznik 4 do SIWZ. Z uwagi na fakt, że Wykonawca przedstawia wartości umowy w oparciu o szacowaną przez Zamawiającego ilość energii w przypadku, gdy Zamawiający zużyje większą niż szacowana ilość energii, powinien uiścić opłatę za faktycznie zużytą energię. Ponad to ustalenie dokładnego dnia, w którym szacowana ilość energii zostanie faktycznie przekroczona może być fizycznie nie możliwa (Wykonawca otrzymuje informacji o zużyciu energii od OSD po zakończeniu okresu rozliczeniowego). Z uwagi na powyższe Wykonawca zwraca się z prośbą o dodanie następującego zapisu: „W przypadku wykorzystania kwoty, o której mowa jest w ust. 2 powyżej rozwiązanie umowy następuje z ostatnim dniem okresu rozliczeniowego następującym po okresie, w którym oświadczenie o wypowiedzeniu dotarło do Wykonawcy. Zamawiający zobowiązany jest do uregulowania wszelkich należności za dostarczoną energię do dnia rozwiązania umowy.”
Odpowiedź na pytanie 3
Zamawiający informuję, że nie wyraża zgody na zmianę zapisów § 2 ust. 2 Projektu umowy – załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający szczegółowo określił zarówno minimalną, jak również maksymalną ilość energii elektrycznej jaką zamierza zakupić.
Kwilcz, dnia 16.03.2015r. Kierownik ZOMS Robert Wasik
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zakład Obsługi Mienia Samorządowego sp. z o.o.