Kwilcz, dnia 7 października 2010r.
oznaczenie sprawy ZP-3/2010
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zgodnie art. 92 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 233 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, że w wyniku przeprowadzonego postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawa rur” została wybrana oferta złożona przez:
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe MAT – BUD
mgr inż. Tadeusz Szozda
ul. Bielińska 7 06 – 400 Ciechanów
1. Uzasadnienie wyboru:
Z dziewięciu ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, nie podlegających wykluczeniu oraz odrzuceniu, w oparciu o kryteria przedstawione w SIWZ tj. cena – 100% oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe MAT – BUD mgr inż. Tadeusz Szozda ul. Bielińska 7 06 – 400 Ciechanów, otrzymała ogólnie najwyższą liczbę punktów, a tym samym była najkorzystniejsza.
2. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Numer oferty |
Nazwa i adres wykonawcy |
Liczba pkt w kryterium cena
|
Łączna punktacja
|
1
|
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „HYDROBUD” B.Stefański, B.Janas Sp. j. Poznań ul. H.Szafran 1; 60 – 693 Poznań |
95,53 |
95,53 |
2
|
INSTAL – MET Alina Bromber, Anna Galasińska Spółka Jawna Pniewy ul. Lwówecka 15; 62 – 045 Pniewy |
99,93 |
99,93 |
3 |
Handel Hurt – Detal Krzysztof Hałas Leszno ul. Dekana 6; 64 – 100 Leszno |
87,05 |
87,05 |
4 |
GRUPA WEBA Sp. z o.o. sp.k. Paczkowo ul. Poznańska 5; 62 – 021 Paczkowo |
90,24 |
90,24 |
5 |
Wielkopolskie Przedsiębiorstwo Handlowe „ELMET” S.A. Poznań ul. Obodrzycka 67; 61 – 249 Poznań |
81,52 |
81,52 |
6 |
POLMART Marek Sagalski Szczecin ul. Spedytorska 1/2; 70 – 632 Szczecin |
82,84
|
82,84 |
7 |
Przedsiębiorstwo Handlu Hurtowego Pompami i Armaturą Przemysłową „EMET – IMPEX” Sp. z o.o. Szczecin ul. Madalińskiego 9; 70 – 101 Szczecin |
86,16 |
86,16 |
8
|
ONNINEN Sp. z o.o. Warszawa ul. Emaliowa 28; 02 – 295 Warszawa |
84,30 |
84,30 |
9
|
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe „MAT – BUD” mgr inż. Tadeusz Szozda Ciechanów ul. Bielińska 7; 06 – 400 Ciechanów |
100,00 |
100,00 |
3. Informacja o ofertach odrzuconych wraz z uzasadnieniem:
W prowadzonym postępowaniu nie odrzucono żadnych ofert
4. Informacja o wykonawcach wykluczonych z postępowania wara z uzasadnieniem.
W prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
5. Informacja o terminie, po upływie którego umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta.
Umowa w sprawie wykonania ww. zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zamierza zawrzeć umowę w dniu 20 października 2010r.
6. Do wiadomości:
Wszyscy uczestnicy postępowania
Kierownik ZOMS Robert Wasik
Kwilcz, dnia 24 września 2010r.
ZP – 3/1/2010
dot. przetargu nieograniczonego na „Dostawa rur”
W odpowiedzi na pytanie z dnia 24 września 2010r. Zamawiający udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie :
Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie rur o wyższym ciśnieniu tj: rura HDPE – PE 80 SDR 17 PN 6 DN 90 x 5,4 w zwojach po 50 mb
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że w dopuszcza zastosowanie rur o wyższym ciśnieniu.
Kierownik ZOMS
Robert Wasik
Kwilcz: Dostawa rur
Numer ogłoszenia: 304058 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Mienia Samorządowego , ul. Gumna 16, 64-420 Kwilcz, tel. 061 2915112, faks 061 2915112 w.14.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rur.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego następujących materiałów: -rura ciśnieniowa wodociągowa PVC-U DN110 x 4,2 PN 10 w odcinkach 6000mm z uszczelką, spełniająca wymagania zawarte w PN-EN 1452-2:2010 lub równoważna - 250szt. (1020mb) -rura HDPE - PE 80 - SDR21 - PN6 - 90 x 4,3 w zwojach po 50mb, spełniająca wymagania zawarte w PN-EN 12201-2:2004 - 86odc. (4300mb) -mufa elektrooporowa DN90 PE100 SDR 11, spełniająca wymagania zawarte w PN-EN 12201-3:2004 lub równoważna szt. 70 -rura kanalizacyjna DN200 x 4,9 - PVC - U- S - SN4 - UD w odcinkach o długości 3000 mm, spełniająca wymagania zawarte w PN-EN 13476-2:2008 lub równoważna - szt. 230 (690mb), -kineta studni PP zbiorcza 400 z uszczelką do rury gładkiej 200 spełniającą wymagania zawarte w PN-EN 13598-2:2009 lub równoważna - szt. 24 -teleskop PVC z włazem żeliwnym DN 315 - 12,5 t z manszetą DN 400/315 spełniającą wymagania zawarte w PN-EN 124:2000 lub równoważna - szt. 24 -rura kanalizacyjna zewnętrzna RS PVC-U SDR 51 SN2 DN 400 x 7,9 w odcinkach 6000 mm spełniająca wymagania zawarte w PN-EN 13476-2:2008 lub równoważna - szt. 2 Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać będzie się etapami wg telefonicznych zgłoszeń Zamawiającego, określających wielkość i zakres każdorazowych dostaw . Miejsce dostawy - siedziba Zamawiającego - Kwilcz ul. Gumna 16. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień 44.16.31.00 - 1 Rury, 44.13.00.00 - 0 Studzienki kanalizacyjne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.31.00-1, 44.13.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zomskwilcz.bipfirma.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Mienia Samorządowego ul. Gumna 16 64 - 420 Kwilcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Kwilcz ul. Gumna 16, pokój kierownika.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zakład Obsługi Mienia Samorządowego sp. z o.o.