Przetargi

Dostawa rur

                                                Kwilcz, dnia 7 października 2010r. 

 oznaczenie sprawy ZP-3/2010

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

        Zgodnie art. 92 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.  (Dz. U. z 2007r. Nr 233 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, że w wyniku przeprowadzonego postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawa rur” została wybrana oferta złożona przez:

  

Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe MAT – BUD  

 mgr inż. Tadeusz Szozda 

ul. Bielińska 7  06 – 400 Ciechanów

 

1. Uzasadnienie wyboru:

Z dziewięciu ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, nie podlegających wykluczeniu oraz odrzuceniu, w oparciu o kryteria przedstawione w SIWZ tj. cena – 100% oferta złożona przez  Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe MAT – BUD                             mgr inż. Tadeusz Szozda ul. Bielińska 7  06 – 400 Ciechanów, otrzymała ogólnie najwyższą liczbę punktów, a tym samym była najkorzystniejsza. 

2. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:  

          

Numer oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt

w kryterium cena

 

Łączna punktacja

 

 

1

 

 

Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „HYDROBUD”                   B.Stefański, B.Janas Sp. j. Poznań ul. H.Szafran 1; 60 – 693 Poznań

95,53

95,53

2

 

INSTAL – MET Alina Bromber, Anna Galasińska Spółka Jawna    Pniewy ul. Lwówecka 15; 62 – 045 Pniewy

99,93

99,93

3

Handel Hurt – Detal Krzysztof Hałas Leszno ul. Dekana 6;             64 – 100 Leszno

87,05

87,05

4

GRUPA WEBA Sp. z o.o. sp.k. Paczkowo ul. Poznańska 5;                 62 – 021 Paczkowo

90,24

90,24

5

Wielkopolskie Przedsiębiorstwo Handlowe „ELMET” S.A.          Poznań ul. Obodrzycka 67; 61 – 249 Poznań

81,52

81,52

6

POLMART Marek Sagalski Szczecin ul. Spedytorska 1/2;                70 – 632 Szczecin

 

82,84

 

82,84

7

Przedsiębiorstwo Handlu Hurtowego Pompami i Armaturą Przemysłową „EMET – IMPEX” Sp. z o.o. Szczecin                            ul. Madalińskiego 9;   70 – 101 Szczecin

86,16

86,16

8

 

ONNINEN Sp. z o.o. Warszawa ul. Emaliowa 28;                            02 – 295 Warszawa

84,30

84,30

9

 

Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe „MAT – BUD”                             mgr inż. Tadeusz Szozda  Ciechanów ul. Bielińska 7;                          06 – 400 Ciechanów

100,00

100,00

3.  Informacja o ofertach odrzuconych wraz z uzasadnieniem:

 W prowadzonym postępowaniu nie odrzucono żadnych ofert

4. Informacja o wykonawcach wykluczonych z postępowania wara z uzasadnieniem.

 W prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.

 5. Informacja o terminie, po upływie którego umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta.

 Umowa w sprawie wykonania ww. zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni  od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zamierza zawrzeć umowę w dniu                        20 października 2010r.

 6. Do wiadomości:

Wszyscy uczestnicy postępowania

 

                                                                                           Kierownik ZOMS Robert Wasik

 

 

 

 

Kwilcz, dnia 24 września 2010r.

 

 

ZP – 3/1/2010

 

 

 

OŁOSZENIE O ZAPYTANIACH I UDZIELONYCH ODPOWIEDZIACH

dot. przetargu nieograniczonego na  „Dostawa rur”

 

W odpowiedzi na pytanie z dnia 24 września  2010r. Zamawiający udziela następujących odpowiedzi:

 

Pytanie :

Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie rur o wyższym ciśnieniu tj: rura HDPE – PE 80 SDR 17 PN 6 DN 90 x 5,4 w zwojach po 50 mb

 

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że w dopuszcza zastosowanie rur o wyższym ciśnieniu.

 

Kierownik ZOMS

   Robert Wasik

 

Kwilcz: Dostawa rur
Numer ogłoszenia: 304058 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Mienia Samorządowego , ul. Gumna 16, 64-420 Kwilcz, tel. 061 2915112, faks 061 2915112 w.14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rur.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego następujących materiałów: -rura ciśnieniowa wodociągowa PVC-U DN110 x 4,2 PN 10 w odcinkach 6000mm z uszczelką, spełniająca wymagania zawarte w PN-EN 1452-2:2010 lub równoważna - 250szt. (1020mb) -rura HDPE - PE 80 - SDR21 - PN6 - 90 x 4,3 w zwojach po 50mb, spełniająca wymagania zawarte w PN-EN 12201-2:2004 - 86odc. (4300mb) -mufa elektrooporowa DN90 PE100 SDR 11, spełniająca wymagania zawarte w PN-EN 12201-3:2004 lub równoważna szt. 70 -rura kanalizacyjna DN200 x 4,9 - PVC - U- S - SN4 - UD w odcinkach o długości 3000 mm, spełniająca wymagania zawarte w PN-EN 13476-2:2008 lub równoważna - szt. 230 (690mb), -kineta studni PP zbiorcza 400 z uszczelką do rury gładkiej 200 spełniającą wymagania zawarte w PN-EN 13598-2:2009 lub równoważna - szt. 24 -teleskop PVC z włazem żeliwnym DN 315 - 12,5 t z manszetą DN 400/315 spełniającą wymagania zawarte w PN-EN 124:2000 lub równoważna - szt. 24 -rura kanalizacyjna zewnętrzna RS PVC-U SDR 51 SN2 DN 400 x 7,9 w odcinkach 6000 mm spełniająca wymagania zawarte w PN-EN 13476-2:2008 lub równoważna - szt. 2 Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać będzie się etapami wg telefonicznych zgłoszeń Zamawiającego, określających wielkość i zakres każdorazowych dostaw . Miejsce dostawy - siedziba Zamawiającego - Kwilcz ul. Gumna 16. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień 44.16.31.00 - 1 Rury, 44.13.00.00 - 0 Studzienki kanalizacyjne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.31.00-1, 44.13.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zomskwilcz.bipfirma.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Mienia Samorządowego ul. Gumna 16 64 - 420 Kwilcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Kwilcz ul. Gumna 16, pokój kierownika.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 września 2010 14:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Domański
Ilość wyświetleń: 12254
07 października 2010 15:25 (Tomasz Domański) - Zmiana danych dokumentu.
07 października 2010 15:22 (Tomasz Domański) - Zmiana danych dokumentu.
07 października 2010 15:00 (Tomasz Domański) - Zmiana danych dokumentu.