Kwilcz, dnia 14 marca 2011r.
ZP – 2/4/2011
OŁOSZENIE O ZAPYTANIACH I UDZIELONYCH ODPOWIEDZIACH
dot. przetargu nieograniczonego na „Dostawę oleju napędowego”
W odpowiedzi na pytanie przesłane w dniu 14 marca 2011r. Zamawiający udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie 1:
Z zapisów zawartych we wzorze umowy załączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynika, że Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny dostarczonego oleju, wyłącznie w przypadku zmian cen producenta. W związku z tym proszę o zajęcie jednoznacznego stanowiska, czy zmiana ceny będzie możliwa także w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że w załączniku nr 4 do SIWZ – Projekt umowy paragraf 3 otrzymał nowe brzmienie:
„Cena przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku:
Załącznik nr 4 – Projekt umowy obejmujący ww. zmianę zamieszczono na stronie internetowej: www. zomskwilcz.bipfirma.pl
Kierownik ZOMS Robert Wasik
Kwilcz: Dostawa oleju napędowego
Numer ogłoszenia: 78535 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Mienia Samorządowego , ul. Gumna 16, 64-420 Kwilcz, tel. 061 2915112, faks 061 2915112 w.14.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego oleju napędowego w ilości około 40 000 litrów, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej (SIWZ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
a) przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Kwilczu przy ul. Gumnej nr 16, oleju napędowego w planowanej ilości około 40 000 litrów,
b) ilość każdorazowych dostaw regulowana będzie poszczególnymi zleceniami, jednak każdorazowa dostawa nie będzie mniejsza niż 500litrów oraz większa niż 2000 litrów, a czas dostawy od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego nie będzie dłuższy niż 48 godzin
c) cena paliwa w trakcie trwania umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ceny przez producenta. Zmiana nastąpi o taką procentową wartość, o jaką zmienił ceny producent
d) paliwo musi spełniać wymogi Polskiej Normy nr PN - EN - 590 : 2006 lub równoważne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Aktualna na dzień składania oferty koncesję na obrót na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej paliwami będącymi przedmiotem zamówienia - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www. zomskwilcz.bipfirma.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Kwilcz ul. Gumna 16, pokój kierownika.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Kwilcz ul. Gumna 16, pokój kierownika.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zakład Obsługi Mienia Samorządowego sp. z o.o.