Przetargi

Dostawa oleju napędowego

Kwilcz, dnia 14 marca 2011r.

ZP – 2/4/2011

 OŁOSZENIE O ZAPYTANIACH I UDZIELONYCH ODPOWIEDZIACH

dot. przetargu nieograniczonego na  „Dostawę oleju napędowego”

 W odpowiedzi na pytanie przesłane w dniu 14 marca 2011r. Zamawiający udziela następujących odpowiedzi:

 Pytanie 1:

Z zapisów zawartych we wzorze umowy załączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynika, że Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny dostarczonego oleju, wyłącznie w przypadku zmian cen producenta. W związku z tym proszę o zajęcie jednoznacznego stanowiska, czy zmiana ceny będzie możliwa także  w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że w załączniku nr 4 do SIWZ – Projekt umowy paragraf 3 otrzymał nowe brzmienie:

„Cena przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku:

  • zmiany ceny przez producenta. Zmiana nastąpi o taką procentową wartość, o jaką zmienił ceny producent. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o procentowej wartości różnicy cenowej wraz z podaniem danych producenta. Dane potwierdzane będą w oparciu o informacje umieszczone na stronie internetowej producenta oleju napędowego,
  • urzędowej zmiany stawek podatku VAT”

 Załącznik nr 4 – Projekt umowy obejmujący ww. zmianę zamieszczono na stronie internetowej: www. zomskwilcz.bipfirma.pl

 

Kierownik ZOMS Robert Wasik

 

 

Kwilcz: Dostawa oleju napędowego
Numer ogłoszenia: 78535 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Mienia Samorządowego , ul. Gumna 16,  64-420 Kwilcz, tel. 061 2915112,           faks 061 2915112 w.14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:                   Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego oleju napędowego w ilości około 40 000 litrów, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej (SIWZ).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

a)      przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Kwilczu przy ul. Gumnej nr 16, oleju napędowego w planowanej ilości około 40 000 litrów,

b)      ilość każdorazowych dostaw regulowana będzie poszczególnymi zleceniami, jednak każdorazowa dostawa nie będzie mniejsza niż 500litrów oraz większa niż 2000 litrów, a czas dostawy od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego nie będzie dłuższy niż 48 godzin

c)      cena paliwa w trakcie trwania umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ceny przez producenta. Zmiana nastąpi o taką procentową wartość, o jaką zmienił ceny producent

d)      paliwo musi spełniać wymogi Polskiej Normy nr PN - EN - 590 : 2006 lub równoważne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Aktualna na dzień składania oferty koncesję na obrót na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej paliwami będącymi przedmiotem zamówienia - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
  •  
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  •  
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  •  
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www. zomskwilcz.bipfirma.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Kwilcz ul. Gumna 16, pokój kierownika.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Kwilcz ul. Gumna 16, pokój kierownika.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 marca 2011 08:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Domański
Ilość wyświetleń: 1960
14 marca 2011 10:59 (Tomasz Domański) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4_projekt_umowy_obejmujacy_zmiane_paragrafu_3.doc] do dokumentu.
14 marca 2011 10:56 (Tomasz Domański) - Zmiana danych dokumentu.
10 marca 2011 08:17 (Tomasz Domański) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4_umowa.doc] do dokumentu.