Przetargi

Dostawa kostki betonowej, obrzeży oraz krawężników

 

Numer ogłoszenia: 82707 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 82467 - 2011 data 14.03.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zakład Obsługi Mienia Samorządowego, ul. Gumna 16, 64-420 Kwilcz, tel. 061 2915112, fax. 061 2915112 w.14.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.4.2.
  • W ogłoszeniu jest: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,.
  • W ogłoszeniu powinno być: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.4.2.
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

Kierownik ZOMS Robert Wasik

 

Kwilcz: DOSTAWA KOSTKI BETONOWEJ, OBRZEŻY ORAZ KRAWĘŻNIKÓW
Numer ogłoszenia: 82467 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Mienia Samorządowego , ul. Gumna 16, 64-420 Kwilcz, tel. 061 2915112, faks 061 2915112 w.14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budzetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KOSTKI BETONOWEJ, OBRZEŻY ORAZ KRAWĘŻNIKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego w Kwilczu przy ul. Gumnej 16, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej (SIWZ), następujących materiałów budowlanych: - kostki betonowej typu DOMINO grubości 8 cm, szara, cała, w ilości - 1200 m2, - kostka betonowa typu DOMINO grubości 6 cm, szara, cała w ilości - 50 m2, - krawężnik betonowy drogowy 100x30x15 cm w, szary, w ilości - 210 szt. - obrzeża betonowe 100x25x10 cm, szare, w ilości - 55 szt. - obrzeża betonowe 100x20x6 cm, szare, w ilości - 55 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia a) dostawa przedmiotu zamówienia odbywać będzie się etapami wg telefonicznych zgłoszeń Zamawiającego, określających wielkość i zakres każdorazowych dostaw, a czas dostawy od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego nie będzie dłuższy niż 48 godzin b) cena przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy nie może ulec zmianie, c) kostka betonowa typu DOMINO musi spełniać wymogi Polskiej Normy nr PN - EN - 1338 : 2005 lub równoważne, d) krawężnik betonowy 100x30x15 musi spełniać wymogi Polskiej Normy nr PN - EN - 1340 : 2004 lub równoważne, e) obrzeża betonowe musi spełniać wymogi Polskiej Normy nr PN - EN - 1340 : 2004 lub równoważne,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.30.00-5, 44.11.31.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. zomskwilcz.bipfirma.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kwilcz ul. Gumna 16, pokój kierownika.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Kwilcz ul. Gumna 16, pokój kierownika.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Kierownik ZOMS Robert Wasik

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 marca 2011 12:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Domański
Ilość wyświetleń: 1752
14 marca 2011 13:15 (Tomasz Domański) - Zmiana danych dokumentu.
14 marca 2011 12:40 (Tomasz Domański) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4_projekt_umowy.doc] do dokumentu.
14 marca 2011 12:40 (Tomasz Domański) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3_oswiadczenie_o_nie_wykluczeniu.doc] do dokumentu.