Przetargi

Dostawa cementu

                                                                                                                             Kwilcz, dnia 24 kwietnia 2012r.

 

 oznaczenie sprawy ZP-2/2012

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


 Zgodnie art. 92  ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.  (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, że w wyniku przeprowadzonego postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę cementu” została wybrana oferta złożona przez:

         

                              Marian Szudra „USBUD” ul. Powstańców Wlkp. 15; 64 – 420 Kwilcz

  

1.      Uzasadnienie wyboru:

Z dwóch ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, nie podlegających wykluczeniu oraz odrzuceniu, w oparciu o kryteria przedstawione w SIWZ tj. cena – 100% oferta złożona przez firmę Marian Szudra „USBUD” ul. Powstańców Wlkp. 15; 64 – 420 Kwilcz, otrzymała ogólnie najwyższą liczbę punktów, a tym samym była najkorzystniejsza. 

 2.       Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Numer oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt

w kryterium cena

Łączna punktacja

 

1

 EFELDA  Edward Wuj ul. Gdańska 4; 73 – 110 Stargard Szczeciński:

98,83

98,83

2

Marian Szudra „USBUD” ul. Powstańców Wlkp. 15; 64 – 420 Kwilcz

100,00

100,00

3

 INSTAL – MET Alina Bromber, Anna Galasińska Spółka Jawna, ul. Lwówecka 15; 62 – 045 Pniewy:

82,77

82,77

 
 3.       Informacja o ofertach odrzuconych wraz z uzasadnieniem:

W prowadzonym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty.

 4.       Informacja o wykonawcach wykluczonych z postępowania wara z uzasadnieniem.

W prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.

 5.       Informacja o terminie, po upływie którego umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta.

Umowa w sprawie wykonania ww. zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni  od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zamierza zawrzeć umowę w dniu 8 maja 2012r.

 6.        Do wiadomości:

Wszyscy uczestnicy postępowania

 

                                                                                 Kierownik ZOMS Robert Wasik

 



Kwilcz: Dostawa cementu
Numer ogłoszenia: 114580 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Mienia Samorządowego , ul. Gumna 16, 64-420 Kwilcz, tel. 061 2915112, faks 061 2915112 w.14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa cementu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa cementu portlandzkiego popiołowego 32,5 na potrzeby Zakładu Obsługi Mienia Samorządowego w Kwilczu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego cementu portlandzkiego popiołowego 32,5 w ilości 260 ton, pakowanego w worki po 25kg 2) deklarowana powyżej ilość cementu jest wielkością szacunkową i służy wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Zamawiający deklaruje, że minimalna ilość zakupywanego cementu nie będzie niższa niż 60% z ilości podanych w pkt 1 3) ilość każdorazowych dostaw regulowana będzie poszczególnymi zleceniami, jednak każdorazowa dostawa nie będzie mniejsza niż 10 ton, a czas dostawy od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego nie będzie dłuższy niż 48 godzin. 4) cement powinien spełniać wymogi Polskiej Normy nr PN - EN - 197 - 1: 2012 lub równoważne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.12.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamaiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt III.4.3.1

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zomskwilcz.bipfirma.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kwilcz ul. Gumna 16; 64 - 420 Kwilcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Kwilcz ul. Gumna 16, pokój kierownika.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                  

                                                                                     Kierownik ZOMS Robert Wasik

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 kwietnia 2012 11:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Domański
Ilość wyświetleń: 11720
24 kwietnia 2012 08:13 (Tomasz Domański) - Zmiana danych dokumentu.
24 kwietnia 2012 08:13 (Tomasz Domański) - Zmiana danych dokumentu.
24 kwietnia 2012 08:12 (Tomasz Domański) - Zmiana danych dokumentu.