Przetargi

Dostawa kostki betonowej

                                                                                                                             Kwilcz, dnia 8 maja 2012r.

 oznaczenie sprawy ZP-3/2012

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


 Zgodnie art. 92  ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.  (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, że w wyniku przeprowadzonego postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę kostki betonowej” została wybrana oferta złożona przez:

 

                                          Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych „TERRAZZO” mgr inż. Jacek Kulupa                                       Budzyń os. Cechowe 12, 64 – 840 Budzyń

 

 1.       Uzasadnienie wyboru:

Z dwóch ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, nie podlegających wykluczeniu oraz odrzuceniu, w oparciu o kryteria przedstawione w SIWZ tj. cena – 100% oferta złożona przez firmę Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych „TERRAZZO” mgr inż. Jacek Kulupa  Budzyń os. Cechowe 12, 64 – 840 Budzyń, otrzymała ogólnie najwyższą liczbę punktów, a tym samym była najkorzystniejsza. 

 

2.       Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

 

Numer oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt

w kryterium cena

Łączna punktacja

 

1

 „ZIEL-BRUK Sp. z o.o.  ul. Mosiężna 27; 66 – 400 Gorzów Wlkp. :

96,14

96,14

2

Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług „LECH-BET” Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 2;  66 - 300 Międzyrzecz

98,18

98,18

3

Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych „TERRAZZO” mgr inż. Jacek Kulupa  Budzyń os. Cechowe 12, 64 – 840 Budzyń

100,00

100,00

 
 

3.       Informacja o ofertach odrzuconych wraz z uzasadnieniem:

W prowadzonym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty.

 

4.       Informacja o wykonawcach wykluczonych z postępowania wara z uzasadnieniem.

W prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.

 

5.       Informacja o terminie, po upływie którego umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta.

Umowa w sprawie wykonania ww. zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni  od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zamierza zawrzeć umowę w dniu 15 maja 2012r.

 

6.        Do wiadomości:

Wszyscy uczestnicy postępowania

 

                                                                                            Kierownik ZOMS Robert Wasik

 




Kwilcz: Dostawa kostki betonowej
Numer ogłoszenia: 127234 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Mienia Samorządowego , ul. Gumna 16, 64-420 Kwilcz, tel. 061 2915112, faks 061 2915112 w.14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kostki betonowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów budowlanych dla potrzeb Zakładu Obsługi Mienia Samorządowego w Kwilczu: kostka betonowa typu DOMINO, kostka betonowa typu CEGŁA, krawężnik drogowy oraz obrzeże betonowe.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1)      przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego następujących materiałów budowlanych: - kostki betonowej typu DOMINO grubości 8 cm, szara, cała, w ilości - 3567m2 - kostka betonowa typu CEGŁA grubości 6 cm, szara, cała, w ilości - 351m2 - krawężnik betonowy drogowy 100x30x15 cm, szary, w ilości - 1 000 szt.

2)      deklarowana powyżej ilość wymienionych materiałów budowlanych jest wielkością szacunkową i służy wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Zamawiający deklaruje, że minimalna ilość zakupywanych ww. materiałów budowlanych nie będzie niższa niż 60% z ilości podanych w pkt 1

3)      ilość każdorazowych dostaw regulowana będzie poszczególnymi zleceniami, a czas dostawy od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego nie będzie dłuższy niż 48 godzin

4)      kostka betonowa typu DOMINO oraz CEGŁA musi spełniać wymogi Polskiej Normy nr PN - EN - 1338 : 2005 lub równoważne,

5)      krawężnik betonowy musi spełniać wymogi Polskiej Normy nr PN - EN - 1340 : 2004 lub równoważne,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.30.00-5, 44.11.31.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

1)      Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt III.4.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt III.4.3.1

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zomskwilcz.bipfirma.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kwilcz ul. Gumna 16; 64 - 420 Kwilcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Kwilcz ul. Gumna 16, pokój kierownika.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                                                                                Kierownik ZOMS Robert Wasik

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 kwietnia 2012 14:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Domański
Ilość wyświetleń: 1667
08 maja 2012 09:10 (Tomasz Domański) - Zmiana danych dokumentu.
08 maja 2012 09:08 (Tomasz Domański) - Zmiana danych dokumentu.
08 maja 2012 09:07 (Tomasz Domański) - Zmiana danych dokumentu.